Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
flying so high like a g6


brr forget bout it , yeahh :) seronok pulak datang sekolah tadi , datang sekolah je teros hug memb lame tak jumpekan :) agaga mereka cakap saya nampak puteh ? wow cool :P time math err mendap ! tak sukee xD time bm pulak tibe-tibe aku semangat sikit . tengok ? orang first siapkan karangan , oyehh ;) hm act banyak bende nak fikir about bf and blablabla . tahukan ? aku bukan jenis cepat menangis and dulu aku try nak menangis . tapi tak boleh :( air mate tak boleh keluar -,- sometimes aku terpikir jugak , why some girl menangis sebab boy ? yaa maybe dia terase ape yang boy buat kat dia . but me ? aku pun terasa jugak , terasa perit kat hati ni bila dia tak layan aku and aku try nak menangis . aku duduk bawah selimut . brrr ! memang tak menjadi ! tak boleh nanges ! haihh , aku ni susah nak nanges rupenye . ahaa kesian aku :( hihi kalau sorang boy ni buat aku menangis , kau memang hebatlah . sebelom ni aku tak pernah nanges sebab boy :P menguap keluar air mate pernahlah hihi . boii boii

OLDER POST / NEWER POST