Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
goodbye ;)


Jyeah, minggu depan aku tak perlu pakai kain pengawas lagi , why ? kene pecat :) yeahh but aku tak sedih pun . ini yang aku nak . kene panggil dengan penolong kanan bagai buat surat pengakuan . dia suruh aku ambek surat berhenti pengawas dekat cikgu H but malaslah aku . okey kain biru , minggu depan start aku iron kau then kasut puteh maybe beli baru , btw aku tak cakap lagi dekat mama aku bcoz ayah aku ade . grr ~ tadi lagi sikit nak kene sound dari cikgu kerol brr nasib cikgu yamin ade teros tak jadi nak marah . hahaa bodoh --'


Goshh , banyak cikgu aim aku sekarang , why ? sebab aku couple dengan dia ? err hello ? kiteorang tak pernah dating dalam kawasan sekolah okey ! are you blind ? whateverlah ! mind your on bisnes . bahanat kepada sesiapa yang report buruk-buruk pasal aku kat cikgu . ThankYou .


Lasty , aku hormat jugak kat cikgu yamin becoz pandai cakap elok-elok , sikit pun tak marah aku tadi . gelak adelah ;D Hey world , im freedom ;D


p/s : i'll gonna miss you kain hitam :') sayang hang ketat-ketat .


19 days waiting .

OLDER POST / NEWER POST