Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
KL gangster movie :)
hangout with my sister and sis anis ;) act aku yang nyebok nak ekod dyeorang well dapat tahu dyeorang nak tengok kl gangster mane aku tak ekod bhaha . pukol 10.30 dah gerak dah , awalkan ? well nak rebut tiket kang full nayaa jaa . sampai-sampai jj teros beli tiket haha lawaklah sit kiteorang yang depan sekali perghh sakit tengkok aku nak dongak tinggi-tinggi . after beli tiket sis anis belanja big apple :D makan lagaa yob .  pukol 1.00 teros masuk wayang , best doh cite tu , sedih pun ade zizan mati daa :( btw memang tahan tuut kat dalam tu , sampai bersila aku duduk hihi . habis wayang sis z nd sis anis nak pegi popular mao beli buku bagai , malas nyah nak ekod bontot depe ngee .  then nasib baek jumpe iera and mizan lepak foodcourd jap ;)
dalam setengah jam tu punye lame aku tunggu boyfie aku tak sampai-sampai haha biarlah :) tak jumpe pun kite tadi :P then teros balik rumah . haiyak penat ouh . leguh kaki xD byebye ^00^
aik ? tadi dah rotate dah pic ni . terbalik lagi ? boooo whatever --' ak tahu buruk .
candid by iera :)


OLDER POST / NEWER POST