Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
HAPPY BIRTHDAY TO ME ♥
HELL-o World !

Oh my Grandmother ! serios tak percayaa ;'D Thanks for all the wishes and i'll appreciate it a lot :)
Congrats kepada Mahirah Zailani orang 1st wish my birthday pewitt 
firstly pagi tadi nak pergi sekolah , mula-mula aku pergi rumah Yanie Khairi dulu , sampai-sampai je yanie nyanyi lagu HAPPY BIRTHDAY okey sumpah seronok gila sebab adik dia suma join nyanyi lagu tu sekaly , after that she give me biskut coklat cadbury #betul ke ? and buku note kecik warna pink aww comel ! Thanks sangat-sangat sayangg ;') 
Then sampai sekolah je sorang minah ni nyanyi lagu HAPPY BIRTHDAY PEREMPUAN kat aku , haha bongok gila ! sampai kat barisan my sayangsayang sekalian dyeorang pun wish lah and kiss my cheek aww , pergh serious rasa dihargai ;') waktu perhimpunan pulak mood aku lain , ntah sedih tiba-tiba #okey jujor aku sedih sebabkan aku teringatkan dia . so berdiri sorang-sorang melayan emosi lah kan #ayat tak boleh poyo lagi kee ? --' hihi then yanie pun pujok dia pelokk aku kasi aku cium dia punya ketiakk ! haiyoo --' no breath at all . dalam kelas pulak aien ada keluar something dari beg dia , dia tengok aku , aku tengok dia , then dia cakap ' nak ke tak ' paztu aku cakap ' eh untuk aku ke ? thanks aien ! ' hahah sengih memanjang budak aien neh ;D dari dalam kelas ke kantin ke tandas ke tangga tak habis dengan wishes ngee , iera pulak conteng kat tangan aku HAPPY BIRTHDAY haha nasib boleh hilang ;D dalam pukul 9 macam tu mama panggil suruh keluar , keluar je tengok kek dekat depann , wahh seronok nyeeeeee ! 

well , dia wish birthday aku . sumpah aku happy sangat even dia texing sekejap je ;')  at least dia ingatkan ?  and for capital S hihi kita walling tadikan ? teringat pulak kisah lameee , okey shut ! for muhammad azeem terimakasih bro bagi present botol pasir even ko letak banyak pembalut kat dalam huargh --'
last words terimakasih bebanyakkk , sayang korang sesangattt ! muehhhhh :*


HAPPY BIRTHDAY TO WAWA 

OLDER POST / NEWER POST