Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
macam-macam lah

okeyy rase nak mencarot ! benggang k taktau kenapeeeeeeeeee ! fakfak lancau huargh !
seminggu tak on fone , yeay yeay tak pakai fone dah #suka gila weh --' aku on bila perlu :) tulah result terokk lagi ngoks . now muka buku macam ini (*00*) <---- hope paham sendirilah :)
now aku rase life neh dah macam hapee , kosong bhai :( semalam nanges sebab kene tego dengan cikgu , err macam mane tah boleh terasa gilaaaa apa dia cakap , first nak cover nanges duduk bawah meja aimy , tengok macam mana dyeorang boleh perasaan terus pergi tandas sobsob :'( okeyy dah lame tak tengok muka nanges aku , first masuk tandas nanges macam mati laki dah reda sikit tu aku gelak , sebab tengok muka aku macam bodoh <--- ayat cikgu koh . now aku takmo nanges lah ! macam kanak-kanak , if aku nak nanges try tahan yeah #if boleh lah . 

aku nak nyanyi kejap boleh ? Thanks .

DAN AKU MEMANG PENAKUT ,
MENGAKUI CINTA KEPADAMU ,
SERIBU KALI KU CUBA UCAPKAN ,
BILA BERSAMA MU ,
DAN ENGKAU PUN TAHU ,
KAU BUKAN MILIK KU  

saya suka lihat muka awak   i miss everything about you babe . now saya boleh berangan je wak , i wish one day we'll meet again together dear . bye .

OLDER POST / NEWER POST