Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
mundek lu ,
di suatu malam yang hening , soley-soley , weh tali kasut kau tercabut , mana ? tak nampak pun , hihi saya tipu je --' uishh cepatnya masa merempit belum sempat aku nak singgah petronas nak beli minyak api . lalala bobom pfttt choki choki sedap seketul sekupang je . majulah sukan untuk negara majulah bangsa untuk negara majulah anwar ibrahim untuk bersih ==' tiktoktik jom kita jalan-jalan , lancau lu mundek lu sial punya hanjing hingus meleleh kasi pak hang jilat ketut bau hanjing eh bunyi lori . mula-mula lipat kain lepas tu 3 :) tiada bintang , tiada langit , tiada kau kesah ape nye ? lololoiieee cicik cicik bumbum . dia cakap dia suka awak , saya benci awak la tuitui eh kau jilat balik sesuka hati nak ludah muka aku bau taik . anjing tiri sebelah rumah kau usha padat kat aku time nak jemur kain ee geli sial kasi rendam dalam ludang jubo kau seminggu okey dah . pen hijau pen kuning you marah i pangg you mati innalilah . eurkk sedawa la pulak lap mulut guna lipas eh kain lipas berak busuk ee geli-geli lari-lari cepat-cepat . bangla lalu sebelah aku ee don't touch fuck you babi itam sial bibi babi pukitiangg sial lancau tak basuh seminggu . you hensom i likeeee please don't bajut sup bunjut adabi melazatkan adabi menyelerakan .

AKU TAK BOLEH TIDUR LAH BANGSAT .

OLDER POST / NEWER POST