Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
ThankYou Dear ;D
Guess ? tadi kat kelas kan ewan datang and kiki bagi coklat cadburyyy , wewitt tapi coklat tu capital S yang bagi sebenarnye maybe dia malu dia pass kat member dia , perlu eh berselindung kat belakang pintu ? haha kau lawaklah S , anyway Thanks a lot yeah , sedap coklat tu  
Okey ni nak cite tentang petang tadii , aku tengah tido aww memang tido mati lah then my sister kejutkan sebab member aku datang , bangun gosok gigi then teros pegi luar , eh eh eina ? hihi sebenarnya memang dah agak pun my darling ni nak datang . aku datang kat dia je teros dia cakap ' WAWA SORRY ! ' act dia lupa nak wish birthday aku , so saje saje buad touching ;D eina datang bawak cili hijau , minyak , and telo 10 bijik , eh tu mak dia suruh belii nak masak buad berbuka pose kihkih ! dia bagi aku coklat cadburyy and ais -blanded coklat aww tahu-tahu je favourite aku sume perisa coklat hihi . Thanks sangat tau baby first memang terasa sikit dengan awak , tengok awak text saya semalam dah okeyy dah ngeee . Sayang Awak Mueehhh  

OLDER POST / NEWER POST