Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
mentah la kau ni .
semalam aku dapat text dari zul , ada satu text ni menyakitkan hati sangat sebab dia sentuh tentang sister aku .  
so habis perhimpunan terus aku naik kelas perempuan ni . haha memang muka cuak doe . first aku panggil nama dia , dia keluar tapi sandar tepi pintu , dia cakap ' nak apa ? ' aku cakap ' kau sini kejap ' dia taknak , haha sebab dah tahu aku nak sound dia , lepas tu teros aku tarik baju dia , okey perang mulut berlaku . memang best sampai member aku suruh aku lempang dia , act memang time tu jugak aku nak lempang kau , aku pikir puasa ja doe . apa yang aku tak puas hati sekarang ni . ' WHY KAU NAK CERITA TENTANG KAKAK AKU DEKAT MEMBER KAU ? KAU KENAL LAMA DENGAN AKU KA ? '
kau tahu tak ? lepas aku baca text tu aku sebak ? memang puki doh kau . ape ayat kau ? ' mana ada aku cakap ! ' puki mak hang , kalau hang tak cakap dyeorang tak akan tahu dan tak akan tanya aku macam-macam la lancau ! pundek kau tahu ? wait , aku jumpa kau please jangan nak buat muka control ayu , geli ko tahu ? membuatkan aku nak tarik tudung kau laju-laju . gedik punya perempuan .
okey puasa --' mintak maaf semua . saya didalam emosi .

OLDER POST / NEWER POST