Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
fuhh!




untung cari rumah kau ain --' setenga jam siaa cari tak jumpa-jumpa, last-last mak aku fed-up turunkan kiteorang jalan sendiri cari rumah kau, hurr -..- sampai rumah kau aku teguk air 2 cawan kau tau? penat gila babaa, daging ayam 2 ekor, nasi pun tak cukup mintak eyra lagi. ahaa ;) nak dekat maghrib balik rumah yunie lepak-lepak, layan psstt, then omgoshh! aku date auww  untung kau nak tarik tangan aku, haha cedoi la kau :P pukul 9.30 malam baru balik, petang sampai ke malam merantaunyeee, apolah :P

hah? aku date dengan siapa?
       





















nak tahu jugak ke?


































tak payah laa :P





































hihi jap aku bagitahu :)











































haa scroll ke bawah lagi ;)
















































dupdapdupdap :P






















































eh taik lalat kau bergerak -..-






























































selamat datang ke kandang babi - hikhokhikhok















































































MUHAMMAD AZEEM BIN AZMA

OLDER POST / NEWER POST