Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
hi perempuan



Hi darling ;) seronok freehair kat kantin tadi? seronok kena tarik tudung? seronok kena cakar? seronok kena maki hamun? seronok dapat malu? seronok orang pandang kau sinis? seronok orang semua fuck kau? suka ka wei? suka? lain kali buat lagi yaa ;) aku nak tengok jugak :D kau tahu? kau gila bangsat doh! sedar tak kau budak form1? budak lain tak langsi macam kau bhai. kau sorang je macam wtf kat sini. kau siapa nak tarik tudung member aku! kau siapa nak cakap geng kitaorang macam-macam! kau dah perfect sangat ke sial? mana perfect kau? mari sini aku nak tengok! tunjuk sikit. apa? tak takut? tak takut kenapa kau larii? kenapa kau menyorok dalam kelas? kenapa bila aku tarik kau, kau taknak? kenapa balik kau tak jumpa kitaorang tadi? kenapa doh? tell me. ohh takpe takpe, aku dah tahu jawapan dia. KAU KECUT. so please jangan nak tunjuk hebat. aku benci kau. kau cantik ke? kau memang bajet TERLEBIH cantik kan? aku nak makan nasi ayam terus ludah tengok muka kau! see that? tak faham lagi? or tak sedar?

kau memang bagi masalah kat yanie. bodoh aku kesian kat dia, dia banyak masalah kau tahu? maybe ni hari paling teruk bagi dia, datang sekolah tadi nanges, yes aku paham masalah kau. tadi kat kantin sampai balik kau tak habis menangis. kain kau dah koyak, tudung kau dah barai, kaki kau terseliuh. sumpah kesian kat kau bie :( sabar doh wei. kami semua sayang kau ;') aku tak boleh tengok kau nanges sampai merah habis muka kau bantai minah tu. nvm, kami semua backup kau yanie. be strong!

OLDER POST / NEWER POST