Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
omg


hoiihh! benci den --' sekolah yonggg, tak larat teman weh! stokin hilang, baru beli tahu tak! dua pasang pulak tu, beli kat giant 0.99 harga dia. boleh juga dapati di gerai-gerai berhampiran di rumah anda. sekolah aku macam sapkon huh! ada ke sesiapa datang lambat kena berdiri atas perhimpunan and kena tangkap gambar lepas tu letak dalam majalah sekolah? what the hell men? meme gila la dapat peraturan macam tu --' kena ada kat perhimpunan pukul 7.15 aku tengok sekolah lain elok je 7.30 apa punya cilakak doh. papagi je aku dah kelam kabut cari tu ini. jadual pun pagi-pagi baru nak kemasnya eh. saya yang berada di depan laptop acer berwarna biru tua, memakai baju berwarna purple, rambut berkusut masai, air liur meleleh, mata kuyu, ingin menyatakan tidak kepuasan hati terhadap peraturan baru itu. KAMI BANTAH!

OLDER POST / NEWER POST