Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
rembat :)



ahad petang ;

cari buku teks, amaigadd macam mana boleh tinggal 9 je ni? semua buku teks sepatutnya 16? macam mana nak bantai lagi 7 buku ni? keep thinking*

monday morning #nak pergi sekolahh ;

okeyy hati non-stop dupdapdupdap sebab buku banyak tak cukup, kat dalam dewan iera bagi buku english and math sebab dia ada lebih hasil kutipan buku orang hee, yanie pulak derma buku sivik terbaikk. okey dah ada 12 buku, nak cari 4 lagi bukuu. dalam kelas jengjeng! mintak tolong iera rembat buku isma, tu la syok lagi baca noval, sampai minah kecik ni rembat pun hang tak perasan puihh! time semua budak rehat, aku pi cilok acap punya buku geografi, hahaa lantak hang la acap aku pikir apa --' then pergi kelas sebelah, mintak tolong elya pulak rembat buku orang, elya tolong rembat 2 buku noval jamirul punya, haha terbaikk gila, sayang korang. habis rehat tuu, mintak tolong yanie balut buku, yelah hang balut buku kan cantik ;)
yeahhh! finnaly buku aku semua complete :) eh ada lagi! curi tali rafia najmi nak ikat buku hehee. kalau korang tengok? berapa guni dah dosa aku buat dalam satu hari? astagaa --' anyway, thanks tolong wawa yang comel ni hihi #aku memang kuat perasan :P

waittttttt! one more :)


sweet tak? sweet tak? agagag malu lah :P macam mana boleh tercouple pulakkan #ada pulak ayat ter ter ni? bajettt jewwwww ;P dia itu asyraf, kita punya jantung you tau? you jangan call sana macha suruh korek kita punya jantung cari itu asyraf, keranaa dia sudahnya pun melekat kan kan pada laa kita punya jantung #paham tak? tak? cari kat google translate :) byeeee ^^

OLDER POST / NEWER POST