Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
story



BF : kita main satu game nak tak?
GF : game apa?
BF : macam ni, esok awak tak payah contact saya, maksudnya tak payah text or call or apa
yang berkaitanlah. saya pun buat macam tu kat awak okey? tengok siapa yang menang ;)
GF : hah? hm okey.

Esoknya, si GF terpaksalah tahan rindu dekat BF. Mengenangkan ini satu permintaan,  si GF cuba kuatkan hati.

Keesokkan harinya, si GF call si BF. Tapi tidak dijawab. So si GF pergi kat rumah si BF dia. Diluar rumah, terlihat ramai orang. Si GF mula rasa pelik dan terus masuk kedalam  rumah. Sekujur tubuh terbaring ditengah rumah. Dan tubuh itu adalah jasad kekasihnya yang telah meninggal dunia. Lalu pipi si GF mula dibasahi oleh air mata pilu dan kesedihan. Selepas itu, ibu si BF memberikan sepucuk surat kepada si GF.

'' Sayang, semalam awak dapat hidup sehari tanpa saya. Saya pasti esok dan seterusnya pasti awak dapat hidup bahagia tanpa saya. saya cintakan awak sehingga akhir hayat. i love you girl ''

OLDER POST / NEWER POST