Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
promotion



please add my second acc Wawa Zaki II yeahh ;) aku buat second acc ni bukan nak kejar hott okey --' lupa password lama --' aku add le member-member aku kan, yelaa aku faham friends korang kan dah 5000 above, pandang friends request pun sebelah mata jee, hoii aku ada kat dalam tu la ngok --'




congrats to skuad harimau muda, cehh baham garuda nohh ;) hah? sayap, paruh patah? really? wow awesomee. cehh cer usha pemain jersi no.21 his name Nazmi, 17 y/o. tapi main fuhh! lentokk kemain. haha cool saja beraksi di atas padang and wajahnya kacak! tapi kakak aku zakirah zaki dah chop dia dulu laaa, and dia akan bergaduh kalau sebut nama nazmi tuu, haha takpe aku ada khairul fahmi, lagi omeyy!


yaaa ampun kamu! sini banyak anak-anak tonton dehh! engak elok garu kemaluan kamu disini! ramai orangnya lihatt, malu garuda dongg --' dah dah jangan garu daaaaaa HAHA pergi rumah sakit cek kamu punya, bisa mandul kamu tahu! hishh bikin malu ajaa pegang kemaluan di tengah padang fuhh seksi bangat. siapa yang pijak kamu punya dong, lapor ke polisi sebelum melarat! bisa bujang seumur hidup --'

OLDER POST / NEWER POST