Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
smile when you cry



betul kata orang, jangan terlalu mengharapkan sesuatu, walaupun kita menangis. kerana benda yang kita harapkan tu bukan semestinya kita dapat. kalau boleh tak akan dapat. kita perempuan nak kan kasih sayang bukan dilukai terus-terusan. aku sanggup dan aku akan tunggu sampai masa kau berubah sepenuhnya, aku berdoa kau tak buang aku seperti dulu. sebab aku masih menunggu keajaibpan berlaku pada kau.


awak impian saya, awak mata hati saya, awak semangat saya. once again jangan terlalu berharap. nak tahu dia betul-betul sayangkan kita atau tidak? tepuk dada tanya selera. ikut kata hati, kerana kata hati perempuan sememangnya betul right? firasat kita memang hebat. aku redha, aku tak memiliki lelaki hebat macam orang lain, mungkin kau ada keistimewaan kau sendiri tapi maaf aku tak nampak.


kan best kalau ada lelaki yang betul-betul berjuang demi kita? it's just a broken dreams. aku tak kisah, mungkin jodoh kita tak sehebat mak bapak kita, aku redha. itu la namanya percintaan. sememangnya aku tidak boleh hidup tanpa kau, tidak sama sekali. tapi kena kuatkan hati. walaupun otak aku dah rasa nak bercerai. entry ni hanya perasan aku di malam hari. aku tak boleh tidur, begitu banyak menggangu fikiran aku. aku nak hidup dengan gembira, nak gembira sampai mati.

OLDER POST / NEWER POST