Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
just nice to say it



'' Aku memang suka berlagak. Perempuan berlagak ni jugak cinta kau dulu. Salam ''

susah nak cari lelaki yang senang ajak bergurau sekarang. last-last kita yang kena maki balik, ehh angkat ibu jari kaki sikit (Y) sampai sekarang aku tak tahu kawan mana yang asyik cakap buruk fasal aku kat kau. aku tak tahu. untung dapat kawan macam tu /angkat kening\ . bila susah aku cari kau? takpee, lepas ni jangan harap aku nak text kau. aku kan belagakk. kau baca blog aku? aah! ni semua aku tujukan kat kau. pagi tadi suruh aku text cepat. urgent konon. aku bangun tidur kelam kabut text kau lastly? aku lupa apa nak cakap.
bagus, kali ni angkat jari tengah sikit t(^^,)t  satu je nak cakap kat kau. kau belum matang untuk mendalami hati perempuan. nak cakap something yang mungkin mencalarkan hati seseorang? think twice before you do.

OLDER POST / NEWER POST