Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
make the world see our smile



hari ni aku pergi labur duit oo, kat mana? kat bank. aku pikir masa depan that's why aku labur duit hehe. but today tak menyesal keluar. lepas ambil nombor giliran aku duduk la dengan sister aku. then dindong 107 kaunter 2 dingdong *first time labur duit kan apa pun tak boleh >< so berjalan la kita orang ke kaunter.

kakak kaunter : labur duit?
aku                  : aa ye.
kakak kaunter : oo *** ye?
aku                 : aa betul le tu.
kakak kaunter : duit dia?
my sister         : choo duit kat mama! jap ye kak ambil duit kat mama ;D
kakak kaunter : aa yeye ambik ambik.

tinggal la aku terdiam dan kaku tak daya ku bicara kat depan kaunter tu.

kakak kaunter : macam mana kamu pakai tudung tu? akak tiap tahun pakai tudung ni haa. bosan #act dia pakai tudung sarung
aku                 : alaa senang je. tengok kat youtube macam macam style nak pakai pashmina.
kakak kaunter : oo yeke? akak nak try pakai jugak. tudung ni beli dari online ye?
aku                 : eh tak adalah. gm ada giant ada tanjung pun ada hahaa

then my sister coming.

kakak kaunter : kome ni dari universiti mana?
my sister         : huh? kami belajar lagi la ;D
kakak kaunter : kembar ye?
my sister          : haha tak la dia adik saya,
kakak kaunter : eh yeke, kenapa muka sama?
my sister         : mana ada lain jee :P

okey kembar? kembar? ramai orang cakap macam tu. then kita orang pun port la kat sofa sementara tunggu my mom and my dad. then datang sorang bro ni, bawak galaxy tab aumm. comel tak tipu @@

bro         : kembar ye?
my sister : eh taklah adik beradik ;D
bro         : yeke kenapa muka sama? form berapa?
my sister : haha form4.
aku        : form2.
bro        : aik tak tanya dia pun? *sambil sengih sebab aku gaya sombong sikit
aku        :  -buat muka sambil pandang phone-
bro        : aii merajuk. duduk mana ni?
my sister : bercham. tengah tunggu parents ni.
bro        : ada fb?
my sister : ada jee.
bro         : apa nama fb?
my sister : zakirah zaki,
bro         : -pandang muka aku-
aku        : wawa zaki
bro        : aik tak tanya dia pun? *gelak besar
aku        : okey
bro        : alolo nama fb apa?
aku       : heleh tanya jugak --'
bro        : ala abang melawak je pun #sambil bagi kertas kat aku
aku        : -tulis le nama fb kitaorang kat atas kertas tu-
my sister : abang umur berapa?
bro         : cuba teka *okey dia senyum aku cair bhaiiii
aku        : 18?
my sister : 21?
bro         : no 20 sharp :)

then my mom and dad keluar. kita orang pun baliklah. motif sini. apa ke benda ramai orang cakap muka aku sama dengan kakak aku ni? seriously tak sama. okey untunglah kau perempuan dapat phone baru samsung galaxy young --' sumpah jealous.



sama ke? tak kan kan? act memang tak pun. btw bro tadi tu comel muka macam matluthfi tauuu xD aummm.


OLDER POST / NEWER POST