Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
take off the fuck



pagi tadi pontianak mana pergi set jam phone aku pukul 7.30 --' terpaksa jugak wa celik mata 1 inci nak tutup phone tu --' pukul 9.30 kakak aku bangunkan ahh memey liat la nak bangun! wa biasa bangun pukul 11.30 pagi jee, masih pagi kan? lala ~ around 10 oclock bergerak! pergi beli buku sekolah. then dalam kereta nak otw nak pergi sekolah kakak, tiba tiba pulak terasa seluar jeans aku ni londeh semacam seperti lelaki melondehkan seluar mereka dengan tujuan menayangkan boxer mereka. so aku tarik la ke atas, sekali! prappppp! tau apa? kuku wa patah bhaii! lu tahu betapa sakitnya? sakit berr. kuku tu aku ambik aku tunjuk kat kakak aku '' akhirnya kau terpaksa bagi dia pergi '' err ok. sayang doh fingernails tu, dah 3 inci panjangnya. berbulan jugak simpannya. masyallah sedihnya. aku simpan tau kuku tu --' ada dalam beg, nak tengok?

then ternampak ex boy kita, azeem ;) wah dia sombong oo, lu tengok lu tengok. lu text wa, lu kena hangin sama wa --' sombong sangat kan? after that pergi makan kat warung, order nasi lomak. nampak akim pulakk, kita tegur dia dulu. dia kan shy shy cat's. then fly away to greentown mall. baju baru, kasut baru, beg baru, phone pun baru --' mama you know what? i really want that samsung corby ;( hmm tahu la orang tak sepandai kakak, that's why beli yang cikai jee. samsung champ pun jadilah ;( /mata ke atas tangan di keyboard\ act tak happy pun, yeee tak! taknak samsung tu, nak corby hmm :/ k chawww!


OLDER POST / NEWER POST