Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
get up,


ohh wawa, tolonglah sedar diri, PMR menanti ouchh! gilaa gilaa member semua tengah kelamkabut every day study, aku? emm takde mood, so tak study --' ohh sangat sangat tak bagus. dekat tuition mengantuk, science je celik mata sikit. time sejarah pulak ahh tepuk dada tanya selera -.- susah betul jadi manusia cam aku ni muehehe, kakak aku tahu gelak je, aku tanya dia macam mana dia lulus PMR dulu. ayat dia ' belajar la bodoh ' aku balas ' aku nak resepi dia la pandai ' tapi dia cakap, kena ada keselesaan sendiri. kalau dia beritahu resepi dia, maybe aku tak boleh ikut. so pandai pandai la wujudkan resepi sendiri --' k beb.

Zayn Malik, mehh peluk aku rapatrapat, kita terbang ke forever land and get that one thing muehehe (Y)
* cepat la baling kerusi aku tunggu ni.


OLDER POST / NEWER POST