Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
kinda of..
ADUH MUKA HANG,
MINTAK PELEMPANG --'

ahh laparr -,- dari petang tadi tak makan hmm :/ wak wak cuap itew wak, itew nak menjeww uwmm (-,-)t  okey kenapa aku rasa pelik, and kenapa sengkang jauh ni haa? k (duckface) sorry la off phone. sorry tak angkat call, sorry tak replay mesej and blablabla. tak ada mood la macha. tengok la tak makan lagi ni hihi. and terasa hodoh pulak sengkang ni eh bahabiee leee (--')t  oi wawa, buat la homework, lagi berapa hari nak sekolah ni. gilaaaaa agama kena hafal surah wow (big eyes) naya naya, geografi pulak buat folio wow kertas A4 tak beli lagi (normal eyes back) kan? bebudak PMR mesti begini (Y) thumbs up. baik punya. cuma saya je tak baik, korang semua baik (Y) kan?

 lawpar nyeww iteww, x mkn lagiew ni.. tngguww kamuw erk cuap kann... kamuw cuap an iteww dap dap auwww, ee kamuw sweet sangat! he3 byew kamuww.. ilurveyou... 

/ ohh benci aku dengan ayat wempitzz \

little note :

awak saya lapar. (kick me now) 

wait!

last note :

awak saya sangat lapar. (kill me if you dare)

dead note :

saya tahu awak heeeeeeeeeeheeeeeeeeee ;D

OLDER POST / NEWER POST