Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
moment


hello! minah yang atas motor ni tengah ' single '






anak orang lalu, oops tertangkap! *maaf*




aduh sakai --'


lepak juga, text bf jangan lupa replay agaga :P


call her *bulat* can haa?


call her *budak kl sesat ipoh* HAHA


psst orang tak nampak, kami jump malam malam.


HAHA jump high kawan, jangan bersedih.


HAHA hilang tension;'D

maybe last moment malam ni dengan aimy, esok dia balik kl dah. sobsob HAHA. sedap aku tengah buat folio geografi pulak datang aweks aweks and dua orang balaks balaks datang. syafikir and syafiq thanks for rangka ayam. yanie and aimy thanks for make me laugh. you're awesome!

weh, ada story kat bawah ni. meh layan ;


hoi korang, nak gaduh dengan aku ke? rempit dulu la weh


malam jumaat lepas gua rempit, hilang nombor plate


sebelum nak merempit pun, betulkan mirror dulu, biar orang nak potong tu gua boleh tahu


dah okey semua? jomm wempitzzzzzzzzzzz! gua bawak awek kl je, awek ipoh wa bawak esok HAHA


'' when people walks away from you, let them go you destiny is never tied to anyone who leaves you, & it doesn't mean they are bad people it just means that their part in your story is over ''
ingat to yanie!

OLDER POST / NEWER POST