Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
volume high

Baby you light up my world like nobody else </3

lagu ni aku nak nyanyi kat siapa eh? emm, hihi aku nyanyi kat kawankawan aku jelah! mereka lebih memahami kan sayang sayang? acocot, malam ni nak tidur sebelah owl, phone pula melaungkan lagu watafak
jiwang, ewwwwwwww sangat --'
perasaan bosan sedang menempel didalam diri, ahh nice. so nak buat apa eh? act saya sedang belajar kawal teeet! supaya saya tidak teeet! di malam hari. saya juga teett! dan teeet! ahh sangat sangat teeeet! apa tu? korang tak payah tahulah, itu rahsia ;) dan saya sukaaa pendam! dan fb saya tak boleh sangat approve friends, itu sangat annoyed. dan mereka yang sombong itu sangat sangat tak bagus -,- dan saya merepek dimalam hari, dan itu sangat bagus!

aku rasa, nak bb. nak benoo weh. mama, tolong beli please. memang kepala otak kalau mintak macam tu -,-
saya seronok begini, saya seronok! yeahhhhhhhhh! woahh!

OLDER POST / NEWER POST