Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
wth day





wth starting my day, bangun lambat pukul 6.30, then pergi sekolah tadi memang banyak betul cabarannya --' first aku hampir accident kalau aku tak elak haha. mula mula nak kena langgar dengan kereta Honda, err memang wtf gila tak nampak ke aku yang comel ni lalu? err nak maki tingkap pulak tutup, ok takpe accident aku mati kau! second, lagi 1/2 kaki aku nak kena kereta Waja kelabu, perghh takut gila, sempat jugak aku usha kat dalam kereta waja tu. ada mamat lahh!, aku aim dah mamat kat dalam tu, nak tengok siapa yang keluar dari kereta Waja tu.

HAHA memang haram bila nampak amar keluar kereta gelak gelak --' ciss kereta nazri rupanya, masuk pagar terus aku maki amar, tengah tengah aku maki tu amaigaddd tak perasan 'abang' nabil ada kat sebelah amar, aku macam dah omaigad dia dengar ke aku mencarut tadi? terus aku lari pergi kat ayuni. ayuni cakap aku sembang gila kencang, ohh mesti la 'abang' nabil dengar, mesti dah kena reject awal awal huuuuuuuuuuuuuu *lap air mata ;'(

time nak masuk kelas, yeah kena tahan dengan pengawas sebab tudung pendek! wth tudung aku takde la pendek, semua yang kena tahan kat situ kata tudung aku panjang aduh rabun eh rabun -,- dia suruh pakai tudung aras pusat ohh? lain kali eh sorry :> balik sch tadi aku main dengan anak kucing meyra, comel jee besar tapak tangan! kecik kan?

Aku sayang kau Ajip meowwww ;)

OLDER POST / NEWER POST