Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
hai gedik

lawa kan aku edit? ahaha dah edit lama dah, hm tiba tiba ter rindu mamat ni, ahahah what? ya saya sayang dia, yeye saya suka dia. saya admire dia dari form1. nahhhh aku mengaku segala-galanya! dia natural seriously! cikgu koh pun cakap '' kalau nak cari suami cari yang macam najmi '' goshhh! haha *tepuk sebelah tangan. but nevermind, kisah lama ni, bertahun tahun. but aku belum berhenti '' stalker '' dia hihi shitt! jelly? pergi mampos ;D i love you amirul najmi!

aku memang badan macam ni, tak boleh gemuk, ye tak boleh ok. so tak payah suruh aku gemukkan badan or else sebab aku dah cuba. dah takdir nak kata apa. aku suka badan macam ni, baju kakak aku pun aku boleh pakai. nak suruh makan tengah-tengah malam buta pun tak guna, tak guna semuanya. aku kurus dan aku okey. tak payah nak judge, fuck
 

OLDER POST / NEWER POST