Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
Abang comel jersi 9




Hai Zawani binti Mohd Zaki, i love you. Sorrylah semalam tak ucapkan :) Terkedu lidah aku ni. Aku rasa bersalah pulak tak cakap benda tu. Aku tahu tu yang kau nak kan? 
i love you so much! #Azeem

Last night otp dengan azeem. Lama tak dengar suara dia :) Dia cakap dia nak text aku tapi takut -,- haa last last aku yang call dia, buat super savers lagi. Dia ni dah ada ramai peminat, mana ingat aku harhar. Tapi dia selalu cakap '' first love never end '' ya, saya first love dia. Percaya atau tidak dah 3 tahun lebih kitaorang break, tapi dia still tak cari GF lain. Mamat ni memang setia pun -,- tapi kelam kabut.





dalam banyak-banyak ex pun dia sorang rapat dengan kakak aku, pernah salam parents aku. Ngee sweet right? That's why aku tak boleh lupa dia even dia ni tak romantik mana pun. Kadang-kadang sakit hati juga. Hehe adatlah kan? Ada jodoh kita kahwin tau tau? HAHA take care. Bye ;)





OLDER POST / NEWER POST