Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
cerita tentang saya sekarang

sekarang ramai dah salah anggap, dah ceritanya ialah
'' hey doh? aku single okey --' ''
percaya atau tidak dah tiga bulan aku single,
ehem yaa 3 bulan :)
memang dah lama tak update blog, malas. harini baru ada petunjuk.
aku bukan taknak cari ganti, tapi
buat apa aku cari ganti kalau hati tak bersedia lagi right?
dan benda ini ada punca dia,
punca dia buat diri aku tak bernyawa.
tolong rasa bersalah please,
kau punca aku jadi macam ni :(
lagi pun after benda ni berlaku, aku rasa
aku down
aku tak boleh buat apa apa
aku rasa sedih bila waktu malam
aku datang sekolah aku rasa ergh bencinya
aku rasa nak tumbuk, bunuh, letak racun semuanya kat dia
aku benci sangat
tapi dalam diam aku tersangat rindu
tiap hari aku lawan, lawan dan lawan.
sampai hari exam.
aku try buat sungguh sungguh.
finally aku berjaya :)
ye aku berjaya buat mama and ayah aku tersenyum dengan
keputusan aku.
tapi semuanya belum berhenti
nama dia dan semuanya belum berhenti bermain
mungkin aku nampak biasa
memang biasa kerana ego aku selalu teman
setelah sekian lama bersendirian
aku terfikir
lepas semua ni terjadi
markah and keputusan aku naik mendadak?
bukan sikit tapi banyak!
sekarang aku sedar
tanpa dia, tanpa semangat dia aku boleh terus
terus berjaya.
now aku nak focus,
focus untuk exam pmr aku.
doakan aku ya?
dan kamu, doa kan saya tahu.
kadang kadang jealous tengok member ada BF
ehh biarkan mereka
nanti aku dapat BF lagi handsome, comel, kaya.
ambek bahagia aku hari-hari hukhuk
that's all. bye.
 




OLDER POST / NEWER POST