Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
different

tidakkah anda berasa bosan pada cuti kali ini? ohh menguap. bosan. sekarang phone jadi kawan baik aku sekarang, earphone juga sahabat selalu ada dan lagu-lagu dalam phone aku ialah ubat untuk diri aku sekarang.
tanpa diduga aku bebas texing dengan mana-mana lelaki, bebas mengenyit mata dengan lelaki, bertukar-tukar senyuman, bertukar-tukar nombor phone, usha sana-sini. tapi aku usha yang mana aku suka la. pada waktu malam ia bertukar drama, phone letak tepi. mata pejam dah berangan. berangan hingga termimpi dengan lama dan lenanya. ia terhenti saat mendengar jeritan yang bingit ditelinga untuk menyuruh kita bangun dari tidur.

petang pula kita layan twitter! bosan juga. kita ambil remote, kita tekan button 705. tudiaa channel favourite kita. mula-mula k-pop dulu, kalau k-pop haruslah dahulukan bigbang dulu okey then music factory or shot by shot baru goyang kepala. tapi cuti ni tak pergi mana-mana ke mama? mama busy, ayah pun. langsung tak dapat cuti. auntie kata '' mydin dah bukak, tak pergi ke korang? '' kakak pun kata '' insyallah hujung tahun baru pergi '' dalam hati menyindir mama hukhuk tak baik k.

homework. ya homework adalah musuh kita, tapi kadang-kadang kita akan raba tubuh dia pada last minute. siapalah yang rajin tergila rajin yang buat homework tu awal awal kan? teenagers macam kita ni last minute sajalah. kalau perhatikan betul-betul homework geografi paling tebal, taik la. science pun sama. sial huh. tuition paling malas untuk aku jejakkan diri ke sana. tambah-tambah lagi guru geografinya yang berbulu dada tebal. sangat menjijikan pada kami semua. rasa nak tikam sampai mati.

tapi aku datang tuition sebab nak tengok jijoi. jijoi ni kelakar orangnya. bila aku pusing je belakang mesti nampak jijoi pegang pen sambil senyum tengok aku. aku pusing balik ke depan, dalam hati '' apa kena la dengan mamat ni jerk '' tapi takpa, aku layankan je. jijoi pun baik, caring. kita kawan kan jijoi? seppp sikit! dan sorang lagi manusia comelzzz dalam tuition aku. mana boleh sebut nama, kantoi ah. najmi relek, kau tetap dihati until when-when okey? muahh pipi kiri kanan :P

bila sekolah nak cepat cuti, siap menghitung hari guna jari. bila cuti? rindu sekolah sampai termimpi. kalau aku nak menjelajah masa umur aku 2 tahun. boleh manja-manja terpekik terlolong. hee sekarang tak boleh. makin dewasa makin payah. karangan ke apa ni, eh suka hati la, dah lama tak update tahu! layan bigbang jap. top panggil dah ni. bye :*

OLDER POST / NEWER POST