Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
Hai handsome

mungkin aku sendiri tak percaya yang, aku dah jatuh cinta >< ahh sial! aduh serious doh. everyday aku stalk tweet dia, everyday aku tengok semua video dia. yang paling pelik yang tak pernah aku buat, tiap malam sebelum tidur aku tengok video favorite dari dia. damn comel doh! wallpaper phone saya kan, gambar dia! lol aku betul betul jatuh cinta lalala ~ tapi aku tak berharap sangat cause dia orang besar, orang yang berjaya dan bergaya :3 ahh wawa forget bout him, kau tak mungkin dapat dia or maybe dia dah ada GF?! oh died xP 

emm awak, saya nak tweet awak. tapi tapi saya maluwww sangat aww. awak comel, mata awak berkilau, awak ada lesung pipit, awak buat saya psycho ^^ even saya tengok awak dalam video jee. tapi saya dah jatuh hati :3 hmm saya taknak mention nama awak, saya malu nak sebut hukhuk. yela awak kan orang terkenal hokhok.

and saya sebenarnya yang gila @@ biarlah untuk suka suka apa salahnya kan? and saya single wak! boleh letew hikhik malu! haha f*ck. aku main-main je tapi kadang-kadang betul jugak. ahhh persetan --'

OLDER POST / NEWER POST