Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.

Hai, 10.7.2012 i've felt so happy. first time pegang tangan dia hehe. K lembut woahh ;D Kk aku kasi gambaran kat korang k.

Wawa : *sandar tepi pintu depan kelas, secara tak sengaja nampak SS nak lalu depan kelas*
Yunieeeee! SS nak lalu! Cepat!
Yunie : *berlari dengan kencangnya dengan kelajuan maximum*

so dua dua terpacak depan pintu tersengih macam kerang busuk sebab nampak SS. Secara tak langsung keluar pulak Crush aku dari kelas sebelah. Dengan hati yg dupdap omg! Capital N!

Wawa : *senyum*
Crush : *senyum* harini ada kelas tambahan?
Wawa : Aah ada, *dupdapdupdap* nak join?
Crush : Emm taktau la. *hulur tangan*
Wawa : *tercenggang*
Crush : Eh salam la cepat.
Wawa : *salam*

omg, dah macam bukan salam, terasa lama gila, ergh rasa macam nak je lagi salam tangan dia lama lama! adoiii nak nak! 

*SS lalu sambil usha kitaorang bersalaman depan pintu*

terus tarik tangan then berlari pergi meja, padahal malu plus nervous! dia comel sangat tadi! rambut pacak ;D
then keluar balik kelas,

Wawa : wey taknak join kelas tambahan ke?
Crush : Emm taknak la, bye ;)

Wuuu wuuu ~ yunie kau nampak tadi kan dia salam aku? argh spoil betul SS lalu tadi ergh! Lepas habis sekolah cerita kat meyra, habis badan aku dia pukul sebab geram, yela kami sama sama suka *dia* heheh. Yanie kau tahu kan kalau aku lalu kelas kau aku selalu usha dia? Haha crush k crush. Mampos jannah hempap atas aku nanti haha. Hi crush, kau comel tadi buat rambut camtu! zzzzzz ~ 

sorry gatal plus excited.

OLDER POST / NEWER POST