Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
tudiaa, mai dah!


'' kau ni memang kosongkan? ape pun takde! memang nak aku selesaikan masalah kau jugakkan? kau memang tak reti buat sendiri ke? kau bazir masa aku tahu tak? eh kimakkkkk! '' - kata wawa kepada kertas peperiksaan agama soalannya dari negeri Terengganu.

kawan kata, '' senang wa? '' kata wawa '' senang lah buku nota bawah meja heheh '' how fast masa mengejar kita. tuptaptuptap tudiaaa lagi 26 hari nak pmr! pakk hang -.- yang aku set dalam mind lepas habis pmr aku taknak mai sekolah. pergi sana situ. tidur lambat. balik kampung. enjoyyy!!!!! tak sabarnya. emm aku tak target banyak A's sebab aku slow hewhew. so mama, if i dapat 3A takpek? i nak galaxy SIII tau? hehe.
dalam famili ada 5 orang ambek PMR tahun ni. 2 orang pandai, 2 lagi ngeh ngeh macam aku je haha. target aku nak semua lulus!

Study + Pray = Results.

kalau markah aku tak seberapa, maknanya aku tak cukup usaha ;)


GOOD LUCK PMR CANDIDATES !

OLDER POST / NEWER POST