Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
Game Over

setelah ketuk punya ketuk wifi TM untuk beberapa kali, akhirnya connect jugak dia ;D hasil kerja keras penuh kesabaran. so how budak budak PMR? suka ke seronok? ke sukaronok? gabungan. habis je last paper terus balik rumah letak badan atas katil. capai phone call azeem cakap '' aku seronokkkkk! '' petang pulak berhijrah ke satu taman ke satu taman dengan yanie, eina and ziera. awesome kan? harini cipta record bangun pukul 12.


tak perlu lagi lagi bawak perkakas-perkakas semua ni. sila risau pasal results nanti. oh no cousin aku 4 orang tahun ni erghhh ~

lappy + internet be nice with me, aku dah penat sabar dengan kelembabpan kau harini? nak aku bako? campak kat besi buruk kang *ceee gaya macam makbapak aku ada duit banyak nak beli baru* --'

OLDER POST / NEWER POST