Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
25 december
semalam lelangit aku sakit, taktaulah ngape kan. maybe tak minum air masak kot. so aku buat dont know dulu, pukul 2.30 am aku terjaga dari tidur sebab aku tertelan air liur. oh god sakit gile bile aku telan air liur :( sampai meleleh air mate. lelangit aku sakitkan. so semalam aku tak makan, nak telan air liur pun perit ni kan lagi telan makanan. so aku tak boleh nak tido! bangun just ludah air liur sebab aku takley nak telan. setiap 5 minit pergi sinki ludah. woah seksa beb aku malam semalam. sampai lah berlarutan hingga pukul 4.30am.

aku pikir nak bukak wifi online je, tapi siape je yang onl pukul 4 pagikan? mate aku dah merah nak tidur, huh seksa. so aku ambil phone text dia, aku harap dia baca bila dia bangun pagi esok. tiba tiba dia call! what? tak tidur lagi? aku terkejut sampai ter reject call dia ~ then aku call dia balik. so sembang punya sembang suara aku pun dah sengau. tapi amazing gila, lepas aku dengar suara dia terus aku boleh tidur lena sampai pagi esok! bangun bangun tidur tengok 1 missed call and 2 message dari dia :) harini aku kemas bilik, sejuk sikit ah hati aku tengok bilik macam syurga sikit. aku kemas sampai selsema, batuk and pening kepala aku. nampak tak kat situ punya ramai habuk dalam bilik aku? sampai demam aku dibuatnya. tapi takpek! aku dah vakum siap tukar cadar lagi :)

fyi, harini anniversary aku dengan dia. 25 december 2012 :) happy anniversary biy.

i love you so much :*

OLDER POST / NEWER POST