Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
Dia datang! 2013 ;)
What theee? Cuti nak habis? Ohmyyy *scream! Macam tak percaya je esok 2013? Aku dah form4? Ohyeay. Sudah dewasa meyh. Kehkeh. So aku akan rindukan 2012 sangat sangat ;( 2012 ni tahun '' Tuah '' seriously tahun Tuah bagi aku. Yelah selama ni subject yang macam watefak semua aku boleh handle tahun ni. Takde dah gagal cam tahun-tahun sebelumnya. Siap dapat markah tertinggi lagi dalam kelas syukur. Sayang gila nak tinggal 2012 ni. Banyak kenangan yang indah wuuu ;) Aku tak sabar nak masuk sekolah. Harap semuanya berjalan lancar.

okey let me see :

2010 - Okey ni tahun yang paling best! Meriah! Tahun paling buat aku banyak gelak and jarang sedih ;)
2011 - Stupid year hahah. Results aku ramai menurun tahun ni and banyak sedih. Huu sedih oo banyak menangis wakwakwak!
2012 - Tahun paling tenang, tahun yang buat aku bangga and puas hati, tahun ni aku jadi super rajin! And jarang menangis juga. I love this year ;)
2013 - Insyallah aku akan jadi yang terbaik dari tahun sebelumnya. Aku nak jadi double triple rajin so boleh jadi double wow! Aku berharap sangat takde masalah sangat tahun ni. Semoga Allah permudahkan perjalanan hidup ;) Amin.

So semoga wish korang termakbul juga!

WELCOME 2013! ;D
                             GOODBYE 2012 ;') 
WE GONNA MISS YOU!

Selamat tahun baru sayangku Azeem, semoga hubungan kita berkekalan dan tiada salah faham ;) Aku sayang kau and aku cinta kau. Cium sikit? Muahhhhh ;*




OLDER POST / NEWER POST