Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
dont come back
waktu nak otw balik rumah, then aku nampak ada group lelaki ramai ramai bawak moto, aku pun wuuuu banyaknya handsome boy! suka betul mengusha abe abe ni! so sewaktu usha wajah abe abe satu per satu, suddenly i saw him in that group. damn! macam macam mencarut dalam hati. automatic aku toleh tempat lain. ya allah, kenapa kau benarkan aku melihat dia? tapi melihat dia saja takpe, janganlah perasaan macam macam timbul dan kenangan juga. aku tak sanggup :(

bila aku baca blog dia, mula lah perasaan sedih bangkit balik. aduh sedihnya, kita sama sama kongsi crush. tapi sayangnya crush kami seorang yang butoooo. macam mana lah dia pilih girl tu? kahkah. you know what, gambar dia berlambak dalam lappy dan juga gambar kami berdua. tapi biarlah, cerita lama, apa perlu di ungkit? so just go on with a new life, my life with him :)



OLDER POST / NEWER POST