Story Owner Credits
FOLLOW | DASHBOARD.
Mr Gary




So haritu dia pergi pahang, well wakil Perak lawan bola baling, haa terer tak bf kita? then he said balik perak dia nak beli ' ole ole ' untuk i! soooo be patient waiting. selang berapa harinya kami pun berjumpa, then dia bagi something yang aku sendiri tak boleh teka! bukak bukak rupanya patung monyet! ceh! memang nak kena hentam betul dia ni. aku just gelak gila gila bila dia bagi benda tu. its sokey, aku terima seadanya walaupun terkejut.







anyway aku tetap sayang patung monyet tu, aku namakan dia Gary! sebab dia comel hoho. every night i sleep with him. sampaikan aku pergi kl aku bawak dia. then aku belikan ' ole ole ' untuk dia pulak! besoknya we meet again. aku bagi dia wallet, sebab wallet dia separuh hancur. dah boleh tumbuk guna lesung batu aku  rasa. see? gf yang caring right.





sometimes aku selalu rasa bersyukur dapat bf cam dia. haha finally aku dapat bf cam badut. yang boleh buat aku gelak hari hari, kepala dari atas pergi ke bawah, bantal daripada aku peluk terus hinggap ke dinding sebab gelak terbahak dengar dia buat lawak. he so funny to me. aku tak sabar tunggu dia dapat gaji, nak hangout sama sama! spent time together!

OLDER POST / NEWER POST